Planeta Futbolu na horyzoncie

Jak zapewne zauważyliście, Oddech Futbolu milczał przez cały miesiąc. Nie oznacza to, że odłożyłem dziennikarstwo na bok, wręcz przeciwnie. Przez cały wrzesień w kilkuosobowym zespole cieżko pracowaliśmy nad czymś, co w dniu 1. października 2013 roku o godzinie 22:17 ujrzało światło dzienne. Chodzi o portal Futbolplanet, którym mam przyjemność kierować. 

Co to oznacza? Na pewno Oddech Futbolu nie zniknie, ale teraz będzie integralną częścią Planety Futbolu. Teksty mojego autorstwa będą się tam ukazywały bardzo często, a niektóre z nich – te, które będą wyłącznie wyrażeniem mojego prywatnego zdania – będą publikowane pod szyldem Oddech Futbolu. Oczywiście ukażą się one również na moim blogu. 

Czym jest ta Planeta Futbolu, którą przez dłuższy czas chowaliśmy w ukryciu i przekazywaliśmy jedynie tajemnicze skrawki o tym czego będzie można się po niej spodziewać? Będzie to portal publicystyczny o zabarwieniu historycznym. Gwarancją dobrych tekstów jest solidny zespół, który lada chwila poznacie. Po więcej szczegółów odsyłam na stronę Planety: Planeta na horyzoncie!

Skomentuj

